Tomb Raider Underworld
20 Kasım 2008 Perşembe

Bilgiler:·Yayıncı: Eidos·Yapımcı: Crystal Dynamics·Platformlar: PC / PS3 / X-Box 360 / PS2 / Nintendo DS / Wii ·Uyarlayıcılar: Nixxes Software (PC) / Buzz Monkey Software (Wii - PS2) / Santa Cruz Games (Nintendo DS)·Oyun Türü: Aksiyon / Macera / Platform·Çıkış Tarihi: 21 Kasım 2008
Ekip :Sanat Yönetmeni : ·Eric Lindstrom Baş Artist : ·Dan Neuburger Baş Programcı : ·Rob Pavey Baş Tasarımcı : ·Harley Wiedow Konsept Tasarımcıları : ·Joel Boucquemont Marka Müdürleri : ·Kathryn Clements Müzikler : ·Troels Brun Folmann ·Colin O'MalleyMekanlar : ·İNGİLTERE: Croft Malikanesi ·AKDENİZ: Akdeniz Suları
·TAYLAND: -Tayland Adası -Naraka (Hint yeraltı dünyası)
·MEKSİKA: -Güney Meksika : -Xibalba (Maya yeraltı dünyası)
·ARTRİK:
ÖZELLİKLER:Grafikler ve Işıklandırma: - Oyunda yeni ve güçlü bir grafik motoru kullanılıyor. -"SphericalHarmonics" sistemi objelerin ve karakterlerin, direk veyadolaylı yoldanışık almasını sağlıyor. Bu sayede ışınlar çok dahadengeli ve gerçekçibir şekilde dağılıyor. Aynı zamanda ışınlar içindengeçtiklericisimlerin renklerine göre, yansıdıkları yerlerin farklı birtonalmasını sağlayabiliyorlar. Örneğin ağaçların arasına saklananbirkarakterin ten rengi hafif yeşil bir renk alıyor, köşeleresaklanankarakterler kamufle olabiliyorlar. -"SimpleScreen" özelliği ise katmanların, girinti-çıkıntıların daha netvegerçekçi olmasını sağlıyor, kaya duvarlar da bu özellik sayesindekağıtgörünümünden kurtuluyor. - Oyunda her bölümün özel ışık haritası ve dinamik hava durumu sistemi bulunuyor. -Havaolaylarına ve gökyüzü efektlerine çok önem veren yapımcılarbaştaşimşekler olmak üzere tüm efektlere hayran kalacağımızıbelirtiyorlar.
Tags:
Comments[ 0 ]
Yorum Gönder