Seoogle önceki seo yarışmasından farklı olarak bu kez klasik konsept bir seo yarışması yapmaya karar vermiş.
Kelime : "Lida Dai Dai Hua Jiao Nang Seo Yarışması" // Başlangıç için arama sonucu "0" olan bir kelime seçilmiş, yarı Türkçe yarı Çince.
Yarışmaya katılan sitelerin sıralamasının kontrol edileceği IP : 66.249.93.147
Yarışmanın bitiş tarihi : 1 Nisan 2009 Saat 20:00
Ödüller :
1. siteye 1250 Ytl
2. siteye 750 ytl
3. siteye 500 ytl
4. siteye 300 ytl
5. siteye 100 ytl
Kahvaltı: 1 tatlı kaşığı fındık ezmesi
Öğle: 1 porsiyon tavuk şiş veya tavuk göğüs ızgara 1 su bardağı ayran Az yağlı salata
İkindi: 1 adet küçük çikolata bar veya 4-5 adet küçük top çikolata veya 1 kase çikolatalı puding
Akşam: 4-5 kaşık zeytinyağlı sebze yemeği 1 dilim kepekli veya çavdar ekmeği Az yağlı salata
Ara: 1 su bardağı çikolatalı süt 1 adet tercih edilen meyve
Romantizm deyince aklınıza yemekler değil, şarap gelir değil mi
Haftanın altı günü ayrı alternatiften dilediğinizi seçin. Bütün kahvaltıların toplam kalori oranı sadece 250. Yedinci güne ne oldu dediğinizi duyar gibiyim. Pazar günü ( tabii ki çok aşırıya kaçmadan ) istediğiniz gibi bir kahvaltı sofrası hazırlayın ve pazar sabahın keyfini çıkarın.
Corn flakes, meyve suyu ve yoğurt: Bir ufak kaseye corn flakes ile sütü karıştırın. Bir su bardağı şekersiz portakal suyu ve en küçük boy yoğurt ile kahvaltıyı tamamlayın.
Haşlanmış yumurta ve tost : Bir adet haşlanmış yumurta, yağsız beyazpeynirli tost ve şekersiz bir fincan çay.
Domatesin tadı : 1,2 dilim kepek ekmeği2 dilim domates, 1 parça beyazpeynir ve bir su bardağıdomates suyu.
Sosisli kahvaltı : Bir büyük boy sosisi ızgarada pişirin. Yanına dana jambon ve kaşarpeynirinden oluşan yağsız bir tost hazırlayın. Şekersiz bir bardak çayı ihmal etmeyin.
Yoğurdun lezzeti : Bir küçük kap yoğurt, bir adet muz ve bir dilim tost ile birlikte bir fincan şekersiz kahve.
Meyve salatası : Bşer adet kivi, bir adet muz, bir elma ve iki dilim karpuzu diyet yoğurt ile karıştırın. Şekersiz bir fincan çayı unutmayın.
Zevkli akşam yemekleri
Diyeti bie keyif haline getirebilmek için önce onu bir işkence haline getirmek için önce onu bir işkence olmaktan çıkarın. Günün en keyifli öğünü olan akşam yemeklerini hep birlikte zevk haline getirin. Haftanın belirli akşamlarını sebze ve meyve kürü olarak seçin. Kendinize ve ailenize hiçbir sınır koymadan dilediğiniz kadar meyve, sebze yiyin. Ancak, kabuklu olan meyvelerin kabuklarını soymadan... kütür kütür bir elmayı ısıra ısıra yemenin keyfini sürün. biliyoruz sebze özellikle erkekler tarafından tercih edilmiyor. o halde bir günü de balığa ayırmaya ne dersiniz? tabii ki ızgara olmak koşuluyla! zaten balığı parçalamadan yemek çok daha makbul! leziz bir palamut balığını ızgarada yapıp bütün aile birlikte yemek hiç de fena olmaz.
Akşam Yemekleri İçin Alternatifler
Keyifli akşam yemekleri için size üç tane önerimiz var. Bir deneyin bakalım hoşunuza gidecek mi?
Kremalı domates soslu makarna ve yoğurt:
bir porsiyon kremalı domates sosunu 125 gram pişirilmiş spagetti ile karıştırın. üzerine Parmesan peyniri dökün ve mevsim sebzeleriyle servis edin. Yemeğin yanına bir küçük kap yoğurt da alabilirsiniz.
Fesleğen soslu makarna: 200 gram fiyonk ya da burgu makarnanın üstüne fesleğen ilave edin. Üzerine Parmesan peyniri dökün. makarnanın yanına sebze katarak servis edin.
Mantarlı Kereviz: dört adet orta boy kerevizin içini oyun. 250 gram mantar, sivri biber, domates, maydonoz ve dereotunu doğrayı karıştırın. üzeirne sıvı yağ ve bir tatlı kaşığı şeker ekleyerek karıştırın. kerevizlerin içine bu karışımdan koyarak az suyla karıştırın.
Bu yazı,
'dan alınmıştır.
Lida est à base de plantes, ce sont des pilulles * 100% authentique *
Sadece hayat tarzınızı değiştirerek güvenli bir şekilde kilo verebilirsiniz. Nasıl mı?evet kullandım ve 1 ayda 67 kilodan 56.8 kiloya kadar zayıfladım tek sorun (insanların kullanırken geretiğinin dışın da günde iki tane içmek gibi tansiyon rhatsızlığı olan gibi Lida kullanıp hemde aşırı rejim uyglayanlar gibi ) yöntemler denemesi unutmayın ki herşeyin fazlası öldürür yemek yemenin bile o yüzden ben prosedüre göre tükettim ve sabah aç karna yarım saat gece yatmadan önce yarım saat spor yaptım porsiyonlarımı küçültüm ama asla kendimi a bıarakmadım ve sonuçtan çok memenunum
Seda çakın eklemiş. | 26 Ocak 2008 Saat 12:55
slm arkadaşlar.evet bugün Lidaya başlayalı 9.gün 106kg 100kg indim.kullanırken dikkat yan etki olmaması ve halsiz kalmamak için sabah 09:00 dan önce Lidayı içemeye dikkat edin erken uyanın ılık 2 bardak suyla tüketin ve 30 dk sonra normal bir kahvaltı yapın muhakkak.öğlen yemeği ve 18:00 den önce muhakkak yemeğinizide yiyin. günde en az 2lt su tüketin sonuç 9 günde verdiğim 6kg.kilonun insanın yaşam kalitesine ne kadar zarar verdiğini fazla kilolu arkadaşlar bilir kalp krizi yüksek tansiyon gibi.Lida da bir sorun yaşamadım kalp yada tansiyon hastasıda olmak istemiyorum.tşk Lida daha 25kg vereceğim yani buralardayım daha.
MEHTAP KARABACAK eklemiş. | 16 Ocak 2008 Saat 12:30
ben iki sene öncede Lidayla kilo vermiştim çıkan haberler bizi korkuttu.Şimdi kimse bilmiyor içtiğimi bana hiçbir kötü etkisi olmadı hapın.103 kiloydum bir haftada 3 kilo verdim süper bir zayıflama yöntemi bnce hedefim 60 kiloya düşmek ve bunu bi tek Lidayla başarabilirim
Canan çevik eklemiş. | 01 Ocak 2008 Saat 14:28
Lida gerçekten bir mucize içince insanın aklına yemek gelmiyor .önemli olan düzenli kullanmak,kullanma talimatına uymak. sonra kilolar bir bir eksiliyor .tabii Lida bu kadar etkili olursa diğerleri ne satacak? .bende kullandım ve 1,5 ay gibi bir süre 7 kilo verdim.. çevremde okadar çok kullanan ve kilo veren insan varki hiçbiri de rahatsızlanmadı,ölmedi bence rahatsızlamaların çoğu bilinçsiz kullanımdan kaynaklanıyor.
özlem yılmaz eklemiş. | 16 Aralık 2007 Saat 17:48
Bende bir buçuk ay Lida kullandım çok memnundum. Bu süre zarfında 9 kilo verdim. Fakat basında çıkan Lida haberleri yüzünden annem ve nişanlım Lidayı yasakladı. Ben hala gizlice kullanıyorum. Bu arada iyi bir dahiliyeciye gittim ve bütün iç organlarımın sağlıklı olduğunu öğrendim. Yani herhangi bir yan etkisi olmadı.
rabia kök eklemiş. | 19 Aralık 2007 Saat 10:20
Ağabey ben Lida yı kendimde kullandım, gercekten harika sonuc veriyor. Mesleğim ekonomi üzerine ve sizin söylediğiniz yorumladığınız durumu kullanan kişlere uzun süredir anlatıyorum ama dev ilaç sektörünün ortaya cıkardığı kaos çoğu bilinçsiz insanı etkilemiş durumda, umarım bu yazınızı okurlar ve bu konuda tek olmadığım kanaatine varırlar.. saygılar hocam . tekrar iyi çalışmalar
Serdar Akkurt eklemiş. | 22 Aralık 2007 Saat 14:27
mrb ben Lidayı 1 sene önce keşfettim.harika bir buluş tam 15 kiloyu 4 ayda verdim.bu benim için mucizeydi.çünkü daha önce çok spor ve rejim ile ancak 4 kilo verdim 2 ayda ve o kiloyu hasta olmam sonucu 6 olarak bünyeme geri kabul ettim.ayrıca anlamıyorum bana benim etrafımda kullanan 10 kişiye 1 senede hiç bir şey olmadı ama tv de çıkanlar atıyor da atıyor.işkembeden sallamak bedava nasıl olsa.yapılan suçlamaları bir müşteri olarak çok çirkin ve kalitesiz buluyorum.bu tarz bir yazı yazdığınız için sizi kutluyorum ali bey.
beril aktürk eklemiş. | 25 Aralık 2007 Saat 12:59
Mrb, arkadaşlar size bi kaç şey sorcam
ben Lida yı 11 günden beri kullanıyorum, sadece 1 ile 1.5 kilo arası verdim, eskisinden çok daha az yiyorum, tabi bir rejim programını uygulamıyorum zararlıymış ama yinede az yiyorum, başkalarının yorumlarını okuyunca şaşırıyorum neden ben sizler kadar çabuk kilo veremiyorum? bırakmammı gerek acaba?
Ayrıca Lidanın kısırlık yapar diye bişeyler duydum çok korktum ya doğrumudur acaba?
Zehra eklemiş. | 04 Ocak 2008 Saat 09:35
merhaba arkadaşlar bende Lidayı 17 gündür kullanıyorum fakat 1gr dahi veremedim kullandığım Lida kutusunun üzerinde yaprak resmi var acaba sahteminiçin kilo veremiyorumyan etkilerini hisseder gibiyim belki de psikolojik olarak ancak kiloverememek beni çok şaşırtıyor fazla iştahım da yok lütfen yorum yapınız
ayça eklemiş. | 09 Ocak 2008 Saat 00:20
merhaba.bende geçen sene Lidayı kullanarak 20 günde 64kilodan 56ya düştüm daha sonra kısa süreli alarak 53e kadar indim.yan etkisini çok gördüm desem yeridir.taşikardi,sinir,çarpıntı,içimin çekilir gibi olması vb.tabi kilo vermenin,açlığında bunlarda etkisi olmuştur muhakkak.yine buldum geçtiğimiz günlerde yine aldım ilk gün 57,5tum üç gün sonra 54 ama tabi szin gibi benim duyduklarım,eşimde ısrarla bırak,içme diyince bıraktım.insan tgavsiye etsinmi etmesinmi o kadar çok büyüdüki.sonuçta yetişkin insanlarız tedirgin olan gider bir dr kontrolünden geçer.saygılar..
sevinç yalçın eklemiş. | 10 Ocak 2008 Saat 15:19
ben Lidaya yeni başlayacağım o yüzden bütün yorumları okumaya çalışıyorum 1 haftada 3 kilo verenler var ama kullandığı sürece hiç kilo veremeyenlerde bu hiç kilo veremeyenlerin gerçekten neden veremediklerini anlayamıyorum,biri bu konuda bilgi verirse çok sevineceğim
SEMA ÖZBAY eklemiş. | 15 Ocak 2008 Saat 13:29
merhaba daha onceden Lida kullandım ve 1,5 ayda11 kilo verdim ve biraz daha kilo vermk ıstıorum Lida yı nerden temin edebilirim yardımcı olursanız sevinirim iiyi gunler(eski aldıgım yer satmıyor artık)
can yazıcı eklemiş. | 15 Ocak 2008 Saat 19:02
mehaba ben özlem..Lidayla 2 ayda 70 kilodan 55 kiloya düştüm..hakikaten zayıflamak için denemediğim yol kalmamıştı ve sonuçhep başarısızdı.sauna eşofmanlar..koşu bantları..reductil..zayıflama çayları akupunktur bunlardan sonra en etkili ve mucizevi sonuca Lidayla ulaştım..ve herkese tavsiye ediyorum..42 ve 44 bedenden sonra 36 beden kıyafetler giyebilmek harika bir duygu..rüya gibi herkese tavsiye ediyorum..
özlem sönmez eklemiş. | 30 Ocak 2008 Saat 02:37
ben Lidadan çok memnun kaldım.iki kutu kullandım ve 9 kg verdim.yan etkilerini çok az hissettim çünkü çok su içtim ve spor yaptım.bence 10 kg ve fazlası olanlarda yan etki daha az oluyor.herkese tavsiye ediyorunda diyemiyorum çünkü korkuyorum.şidi tekrar kullanmak istiyorum ama sağlık bakanlığı yasakladı diye kullanamıyorum kafam karıştı.
nagehan tosun eklemiş. | 03 Şubat 2008 Saat 14:59
gecen yıl kullandım 1 haftada 4 kilo verdım sonra yasaklanınca korktum bıraktım
sımdı tekrar kullanmak ıstıyorum bılınclı kullanınca saglıklı kılo verebılecegıme ınanıorum
bana yengem tavsıye etmıstı 3 ayda 20 kılo vermıstı
yan etkısı gormemıstı
36 beden kotlar gıyıo harıka bırsey olsa gerek
sule eklemiş. | 05 Şubat 2008 Saat 17:11

Hadise Açıkgöz, ya da kısaca Hadise Belçika asıllı Türk şarkıcıdır. Belçika'da düzenlenen Pop Idol yarışması ile tanınan ve sonrasında yayınladığı albümlerle dikkat çeken sanatçı, 2009 yılında Türkiye'yi Eurovision Şarkı Yarışması'nda temsil edecek olmasıyla tanınmaktadır.Hadise'nin ilk teklisi Sweat, 1 Kasım 2004'de yayınlandı. Bu şarkının ilgi görmesiyle klipleri müzik kanallarında sıkça gösterilmeye başlandı. İkinci tekli Stir Me Up, 6 Mayıs 2005'de çıktı ve Avrupa genelinde yankı buldu. Özellikle albümün çıkış parçası "Stir Me Up" o yılın pek çok yaz derlemeleri albümüne girdi. Üçüncü teklisinin adı olan Milk Chocolate Girl, 9 Ekim 2005'de piyasaya sürüldü ve şarkının adı zamanla Hadise'nin lakabı haline geldi.
Dördüncü tekli olan Ain't No Love Lost ise 13 Ocak 2006 tarihinde yayınlandı. Albümündeki Ain't No Love Lost adlı şarkının Burdayım adıyla Türkçe bir sürümü de oluşturuldu. Hadise'nin beşinci teklisi Bad Boy 4 Ağustos 2006'da yaz döneminde piyasaya sürüldü ve önceki şarkılar gibi dinleyici kitlesinden olumlu tepkiler aldı.
HadiseHadise, 3 Ekim 2007'de tarihinde yeni tekli çalışması olan A Good Kiss'i piyasaya çıkardı ve klibini İstanbul'da çekti. 2008 yaz dönemine yeni bir albüm ile girmeye hazırlanan Hadise, Bodrum'da Halikarnas Disko'da verdiği bir konserle 2008 yaz sezonunun açılışını yapan şarkıcı oldu. Yeni albümünün My Body adlı şarkısına çektiği klipte yer alan, Hadise ve bir kaza mankeni arasındaki sevişme sahneleri medyada özel ilgi konusu oldu.
Sözleri Sezen Aksu'ya ait olan Deli Oğlan şarkısının klibini ise, klip çekilmiş olmasına rağmen, klibinde birlikte oynadığı Sertan Tan ile klip görüntülerinin medyaya reklam amaçlı sızdırılması nedeniyle, onun görüntülerini klibinden çıkararak yeniden düzenleme kararı aldı.
Diğer çalışmalarHadise, Türkiye'de Nisan 2006'dan beri Runltd. menejerlik şirketi ve Süheyl Atay ile çalışmaktadır. Türkiye'deki ilk konserini ise, İzmir Loop Kulübü'nde aynı tarihlerde verdi. 2006 senesinde sık sık Türkiye'ye gelen Hadise başta Beyaz Show olmak üzere pek çok program ve etkinliklerde yer aldı. Bu arada hayranı olduğu Tarkan'la sahneye çıkma fırsatı da yakaladı. Maxim, Esquire, Tempo ve Aktüel dergilerine kapak oldu.
Serdar Ortaç'ın 2008 yazında piyasaya çıkan Nefes albümünde yer alan Düşman adlı şarkıda Ortaç'la düet yaptı. Christina Aguilera, Brandy ve Beyoncé gibi isimleri örnek aldığını belirten Hadise, müziğinde etkilendiği sanatçılar arasında Prince, Janet Jackson, Tina Turner, Alicia Keys, Toni Braxton, Jamiroquai ve U2'yu saymaktadır. Şarkılarında klasik müzik, rock, soul ve dünya müziklerini harmanlamaya çalıştığını belirtmektedir.
Hadise iyi derecede Felemenkçe, Flamanca, Fransızca, Almanca, Türkçe ve İngilizce bilmektedir. Belçika'nın Hasselt şehrinde pazarlama üzerine lisans yapan Hadise, tüm boş zamanlarını müziğe ayırdığını ve genellikle söz yazıp beste yaptığını beyan etmektedir. Sanatçı yine stüdyo kayıtları ve konserler arasında koşturduğunu söylemiştir.
EurovisionHer ne kadar, arkadaşı Kate Ryan'ın Eurovision 2006'da yarı finalde elenmesinden sonra, Hadise Eurovision'a katılmayı hiç bir zaman düşünmeyeceğini belirtmiş olsa da, Moskova'da düzenlenecek Eurovision 2009'a Türkiye adına katılması için teklif götüreceği adaylar arasında Şebnem Ferah ile birlikte adı geçmekteydi. Eurovision 2009'da Belçika'yı geri çeviren ve Türkiye'yi temsil edeceği kesinleşen Hadise bunu aşağıdaki gibi açıkladı;
"Belçika'da birkaç tane ödül aldım, orada güzel başarılar yakaladım ve bunlar gurur verici şeyler tabii ki ama Türkiye'de de bunları yapmak istiyorum. Türkiye adına da başarılar yakalamak, ödüller almak istiyorum. bu yüzden seçeneğim Türkiye'dir"
Eurovision 2009 yarışması için TRT tarafından seçilen şarkı "Crazy for You (Düm Tek Tek)" oldu.

